JUEVES 23 DE SEPTIEMBRE DE 2010. POLA DE SIERO y VIERNES 24 DE SEPTIEMBRE C.M. LA ARENA.


En la localidad de Pola de Siero pondremos en escena :
La trastá de Arsenio González.
¡Os esperamos!
y El viernes 24 en el Centro Municipal de la Arena de Gijón.
Así lo explican los organizadores del acto en su página web:
www.larribada.com
El vienres 24 de setiembre, a les 19:30 hores, nel CMI L’Arena de Xixón, la Compañía Asturiana de Comedies va poner n’escena la obra La Trastá, de la que ye autor Arsenio González, del qu’esta mesma compañía ya fixo montaxes de testos suyos como Los figos de San Miguel, La declaración y El tramposu. La Trastá ye una comedia na que se retrata con gracia y estilu a unos personaxes de los que surden escenes de muncha comicidá. Con unos diálogos y situaciones naturales dafechu, ensin esparabanes artificiosos que busquen impresionar al gran públicu, trátase d’una comedia mui asturiana y que gusta a tolos públicos. Tien, amás, la participación d’un elencu artísticu numberosu: Pili Ibaseta, Arsenio González, Belén Sánchez, Josefina García, Norberto Sánchez, Armando Felgueroso, Manuel Aller, Mar Buelga, Iván Fernández, María Luisa Argüelles, Carla Prieto, José Manuel González y Sergio Buelga. El responsable de la escenografía, dirección y montaxe ye Eladio Sánchez.

La Compañía Asturiana de Comedies lleva cuasi dende primeros del sieglu XX representando situaciones gracioses que retraten prototipos costumistes d’Asturies; primero a los clásicos asturianos, depués obres de creación propia.

La representación enmárcase dientro de los actos de L’Arribada nesa xornada, y previamente (17:30 hores) van presentase los llibros Oh 36! y Poison, de Lluis Portal Hevia, y El enigma del palacio de Bao, d’Elma S. Vega. A les 18:30 hores va entamase un homenaxe a l’actriz Aurora Sánchez.
Share:
spacer

No hay comentarios:

Publicar un comentario