miércoles, 17 de agosto de 2016

20 DE AGOSTO. TEATRO PRENDES DE CANDÁS. ESTRENO DE LA MÁQUINA DE RETRATAR. DOBLE SESIÓN 20:00 Y 23:00 HORAS






La Compañía Asturiana de Comedias presenta una nueva obra con tol sabor de los clásicos del Teatru Popular Asturianu que llevaren a las tables durante estos trenta años de nueva andadura, heredera de los grandes de la escena asturiana: José Manuel Rodríguez, Aurora Sánchez o Rosario Trabanco.

La trama va espeyar la convención d’esti teatru tan asturianu: los acontecimientos asocedíos nuna aldega dempués de la llegada d’unos visitantes accidentaos.

La so máquina de retratar va contanos los cambios nes vides de los sos habitantes al traviés de les sos contradicciones individuales, los sos intereses y ambiciones personales y les sos pasiones sentimentales.
La máquina de retratar ye una invitación a esperimentar toes estes emociones, que formen parte de la nuestra particular memoria coleutiva, desplegada como un álbum familiar que nos trai recuerdos, ensin importar si fueren vivíos o non por nosotros, pero que sabemos nuestros.

Les mesmes emociones que lleven conmoviendo al públicu asturiano dende fai más d’un sieglu.

Y l'estrenu absolutu d'esta obra va ser nel Salón de Teatru Costumista de Candás, nuna doble sesión nel Teatru Prendes, a les 20 hores el primer pase y a les 23 hores el segundu. ¡Afayáivos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario