lunes, 3 de marzo de 2014

Premios Langreanos

Del blog "EL TEATRERU"de nuestro compañero Sergio Buelga  http://teatreru.blogspot.com.es/2014/03/premios-llangreanos.html extraemos la siguiente crónica de lo que fue la entrega del Premio Marino Gutiérrez Súarez en la categoria Valles Verdes.
Copiamos y pegamos esta entrada tan prestosa y os la "traducimos" al castellano para los "visitantes forasteros de nuestro blog", aunque a continuación lo copiamos y pegamos tal cual lo podéis leer en el blog antes citado en asturiano.

 Premios Langreanos

Este fin de semana pasado, el concejo de Langreo fue protagonista por celebrar la entrega de dos premios:
El premio del Ciclo de Teatro Costumbrista de Langreo y los Premios de la Fundación Marino Gutiérrez Suárez . Galardón Verdes Valles Mineros 2013, que reconoce a aquellas personas o entidadesdedicadas al cuidado de la cultura, la biodiversidad y el patrimonio asturiano. Este año, el jurado decidió otorgarlo por unanimidad a la candidatura presentada por José Antonio Fueyo Menéndez: La Compañía Asturiana de Comedias. De este grupo se valoraron aspectos como la protección y el fomento de actividades tradicionales como son el teatro, la proyección de las obras de los autores de Teatro Costumbrista, su trayectoria y su proyección internacional a través de las históricas  representaciones en Centros Asturianos de América y Europa.

Algunos miembros de la Compañía se desplazaron a La Felguera
a la entrega del galardón. Aqui posando con el diploma y la Serigrafia
de Manuel G. Linares con que se dotaba el premio.
El viernes 28 de febrero, en EL Teatro de La Felguera, Arsenio González, en representación de la Compañía recogió el galardón, del que todos lso componentes nos sentimos orgullosos, encantados con el cariño con que nos recibió Langreo y por las palabras de elogio del a propia alcaldesa, María Fernández Álvarez.
Pero, sin ninguna duda, la mejor noticia fue la sonrisa de Eladio Sánchez al recibirlo el domingo en Pamplona, donde se esta recuperando de una intervención.

Pili y Lalo
Serigrafia de Manuel G. Linares.




Premios llangreanos

Esta fin de selmana pasada, el conceyu de Llangréu fue protagonista por faer la entrega de dos premios: el Premiu del Ciclu de Teatru Costumista de Llangréu y los Premios de la Fundación "Marino Gutiérrez Suárez". Galardón "Verdes Valles Mineros Asturiano 2013"
 Embaxo esta denominación, la Fundación "Marino Gutiérrez Suárez" reconoz a aquelles persones o entidaes dedicaes al cuidáu de la cultura, la biodiversidá, la historia y el patrimoniu asturianu. Esti añu, el xuráu decidió otorgalu por mayoría a la candidatura apurrida por José Antonio Fueyo Menéndez: la Compañía Asturiana de Comedias.
D'esti grupu valoráronse aspeutos como la proteición y el fomentu d'actividaes tradicionales como ye'l teatru, la proyeición de les obres de los autores de teatru costumista, la so trayeutoria casi centenaria y la so proyeición internacional al traviés de les históriques representaciones en Centros Asturianos d'América y Europa.
El vienres 28 de febreru, nel Teatru de La Felguera, Arsenio González, en representación de la Compañía, recoyó'l galardón, del que tolos componentes d'esti grupu nos sentimos tán orguyosos, encantaos col ciñu col que nos recibió Llangréu y poles palabres d'eloxu de la propia alcaldesa, María Fernández Álvarez. Pero, ensin dubia, la meyor noticia fue la sonrisa d'Eladio Sánchez al recibilu'l domingu en Pamplona, onde se ta recuperando d'una intervención.

No hay comentarios:

Publicar un comentario