jueves, 29 de marzo de 2012

27 de marzo: Día del Teatro



El pasado martes 27 a las 18 horas La federación de grupo de teatro aficionado de Asturias (FETEAS) celebró el Día Mundial del teatro con las siguientes actividades en el Centro Municipal Integrado de El Llano, Gijón: Inauguración de la Exposición: VISTIENDO PERSONAJES: EXPOSICIÓN DE TRAJES TEATRALES que reúne más de 20 trajes y 9 cuadros-bocetos sobre esta faceta del arte teatral. Permanecerá en ese espacio hasta el 15 de Abril.
La Exposición se inauguró a las 18 horas y se aprovechó para dar lectura al Mensaje habitual del Día Mundial del Teatro, en este caso un texto del actor estadounidense John Malkovich. Dió lectura de la traducción asturiana nuestro compañero Arsenio González (Compañía asturiana de Comedias) y de la traducción castellana Carmen Duarte (Traslluz).
Aquí os dejamos el mensaje completo tal y como lo leyó Arsenio y unas fotos del acto.

Mensaxe del 50 aniversariu del Día Mundial del Teatru. 2012
Por John Malkovich
L'Institutu Internacional del Teatru-ITI de la UNESCO honróme cola so invitación pa dar esti saludu na conmemoración del 50 aniversariu del Día Mundial del Teatru. Voi dirixir estes curties observaciones a los mios compañeros del teatru, los mios pares y collacios. Qu'el vuesu trabayu seya convincente y orixinal. Que seya fondu, conmovedor, reflesivu y únicu. Que nos ayude a reflexar la cuestión de lo que significa ser humanu y qu'esi reflexu seya empuestu pol corazón, la sinceridá, el candor y la gracia. Que superéis l'adversidá, la censura, la probeza y el nihilismu, daqué a lo que, verdaderamente, munchos de vós vais tar obligaos a encarar. Que seyáis bendicíos col talentu y el rigor necesariu pa enseñanos cómo llate'l corazón humanu en tola so complexidá, asina como cola humildá ya interés necesarios pa faer d'ello la obra de la vuestra vida. Y que seya'l meyor del vuestru ésitu - yá que va ser lo meyor de vosotros, y aun así, va dase namás nos momentos más singulares y curtios - la ellaboración de la más básica de toles entrugues: “¿Cómo vivimos?” ¡Bona Suerte!

John Malkovich

No hay comentarios:

Publicar un comentario